Szeretettel köszöntelek a Sebastian Vettel közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Sebastian Vettel vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Sebastian Vettel közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Sebastian Vettel vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Sebastian Vettel közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Sebastian Vettel vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Sebastian Vettel közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Sebastian Vettel vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A Red Bull-Racing csapatfőnöke, Christian Horner attól tart, ha a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) nem jár el helyesen a motorok teljesítményének kiegyenlítése terén, akkor több gyártó is távozhat a Formula-1-ből.
Horner szerint ez egy igencsak fontos kérdés jelenleg a kategóriában, és a szövetségnek foglalkoznia kell ezzel.
Hosszú hónapok óta állandóan visszatérő vitatéma a motorok befagyasztása. Sokan, többek között Christian Horner is attól tart, hogy egyetlen autógyártó fogja uralni az idényt, és nyeri rendre majd a versenyeket.
Horner szerint, ha az FIA nem lép az ügyben, akkor rövid időn belül újabb gyártók inthetnek búcsút a Forma-1-nek.
2008 év végén a Honda, míg tavaly a BMW és a Toyota búcsúzott a kategóriától.
„Fontos, hogy megoldást találjon erre a szövetség, mert ennek az lesz a vége, hogy a Mercedes motorral hajtott autók nyerik meg az összes versenyt, ami szerintem nem tenne jót az F1-nek. Ekkor újabb gyártók dönthetnek úgy, hogy elhagyják az F1-et.” – Christian Horner.
„A probléma a motorok befagyasztásával az, hogy az előnyt fagyasztjuk be. Szerintem a Renault motoroknak van pár jó aspektusa, azonban a befagyasztás egy kicsit többet vett el tőle mint a többi gyártótól. Szerintem teljesítményben tekintetében van egy kis különbség a motorok között.”
„Egy igazságos és méltányos alapon azért támaszkodunk egy irányító szervezetre, hogy ne legyen nagy különbség a motorok között. A probléma ugyanis az, hogy az autók kialakítása miatt a motor kulcsfontosságú lesz a teljesítmény tekintetében. A motorfagyasztás ötlete pedig pont ez ellen szólt, vagyis a cél az volt, hogy a motorok teljesítménye közti különbségeket megszüntessük.”
„A baj az, hogy ha nem engedünk semmiféle fejlesztést, akkor a motor egyes csapatoknak előnyt, másoknak hátrányt jelenthet.” - tette hozzá a csapatfőnök.
A Red Bull nagy harcot vívott azért, hogy idén már Mercedes fő erőforrás dübörögjön autójában, de végül az üzlet nem jöhetett létre, így maradtak a franciáknál, a Renault-nál.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!