Szeretettel köszöntelek a Sebastian Vettel közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Sebastian Vettel vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Sebastian Vettel közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Sebastian Vettel vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Sebastian Vettel közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Sebastian Vettel vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Sebastian Vettel közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Sebastian Vettel vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
2009 világbajnoka, Jenson Button nyerte az utolsó tesztnapot Jerez-ben. A McLaren-Mercedes pilótája mögött a második helyen Robert Kubica zárt a Renault-val.
A képzeletbeli dobogót Kamui Kobayshi, a BMW Sauber F1 Team japán versenyzője szerezte meg.
Idén a csapatok biztosan nem zárták a szívükbe Jerez-t. Első kollektív tesztjüket Valenciában teljesítették. A valenciai kiruccanás után Dél-Spanyolország felé vették az irányt, ahol finoman szólva sem voltak ideálisak a feltételek.
Természetesen a pálya minőségére nem lehetett panasz, ám az időjárásra már annál inkább. A kétszer négy napos teszt nagy részén esett az eső, és 10°C körül mozogott átlagban a levegő hőmérséklete.
Ma az utolsó napjukat töltötték Jerez-ben az istállók. Péntekhez hasonlóan száraz feltételek mellett róhatták a köröket.
Az edzés reggel 9 órakor vette kezdetét. Elsőként a BMW Sauber F1 Team japán versenyzője, Kamui Kobayashi hajtott ki a bokszból. Nem sokkal, hogy Kamui mért időt autózott, meg is állt a pályán. Koba a tizennégyes kanyarban parkolta le a Ferrari motorral hajtott C29-est.
Egy rövidebb pauza után folytatódhatott a teszt. A Sauber-nél nem lehetett komoly probléma, mivel Kobayashi hamar visszatérhetett a spanyol aszfaltcsíkra.
Fernando Alonso rajongói ma sem hagyták ki a lehetőséget, és akik tehették, élőben figyelték, hogy miként is teljesít a kétszeres világbajnok honfitársuk. A nap folyamán a pálya egy része teljesen megtelt, tömöttek voltak a lelátók.
A Sauber után lassan szokásához híven a Red Bull-Racing RB6-os autója is megállt. Mark Webber a négyes kanyarban szállt ki versenygépéből. A „bikák” nem tudtak rájönni a hiba forrására, ezért biztonság kedvéért kicserélték a Renault fő erőforrást egy másikra. Az ausztrál délután vissza is tért a pályára.
Ha már leállások, akkor persze a Williams-Cosworth sem maradhatott ki a „jóból”. Nicolas Hülkenberg rengeteg kört tett meg ma Jerez-ben. Az FW32 15 óra 45 perckor gondolta úgy, hogy feladja. Nicolas a célegyenesben, a rajongók előtt állt meg.
Ha már maraton, akkor Jaime Alguersuari. A Toro Rosso spanyolja szintén rendkívül aktívnak bizonyult az STR5-el. Jaime, és a többiek mellé csatlakozott Jarno Trulli is, aki első tesztnapját töltötte a malajziai kezekben lévő Lotus néven futó F1-es istálló színeiben.
A csapat nagyon boldog volt. Délelőtt, és délután is hangsúlyozták, büszkék arra, hogy autójuk mindenfajta technikai probléma nélkül megy Trulli alatt.
Jarno szerencsésebb volt, mint finn csapattársa, Heikki Kovalainen, aki a két tesztnapján jóformán csak vergődött a T127-essel.
A Mercedes GP az eddig megszokottakhoz „halkan” végezte a dolgát. Michael Schumacher után ismét Nico Rosberg-en volt a sor, hogy folytassa a W01 tesztelését.
A Virgin Racing szó szerint halk volt. A hidraulika problémákat nem sikerült megoldania az újonc gárdának, Timo Glock szerény körszámmal zárta a napot. Igaz, ez még mindig jobb, mintha alkatrész miatt vesztegelnének a bokszban. Ettől független – kérem, ez a legnagyobb kategória! A teszt végén meg is állt a VR-01...
Tegnap Jenson Button, a McLaren-Mercedes pilótája úgy nyilatkozott, hogy a Ferrarit találja pillanatnyilag a legerősebb autónak. Button ma mindent megtett azért, hogy közelebb kerüljön MP4-25-ös versenygépével az F10-essel.
2009 világbajnoka nem egyszer hosszú perceken át a bokszban beszélgetett mérnökeivel, ám a végén a woking-iaknak így sem panaszkodhattak az eredményre.
A Renault lengyel versenyzője, Robert Kubica is átlépte ma a 100-as határt. Kubica konstans teljesítményt nyújtott a franciáknál, és ezúttal az időjárásra sem lehetett különösebb panaszuk,
Végül, de nem utolsó sorban volt nekünk ma egy Force Indiánk is. A VJM03-ast az utolsó tesztnapon az olasz Vitantonio Liuzzi kormányozta.
Tonio ezúttal nem vitte túlzásba, nem akart rekordot dönteni a kilométereket, és az kördőt tekintve sem.
A Force India elárulta, a Bridgestone lágy keveréke alacsony hőmérsékleten rendkívül gyorsan szemcsésedik.
Jövő héten az utolsó szezon elejei kollektív teszt következik. Az előzetes tervek szerint a jerez-i sorozathoz hasonlóan négy napot (február 25-26-27-28.) tesztelhetnek a csapatok Barcelonában, de mint azt korábban megírhattuk Önöknek, ez öt napra módosulhat az elmúlt hetek rossz időjárása miatt.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!