Szeretettel köszöntelek a Sebastian Vettel közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Sebastian Vettel vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Sebastian Vettel közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Sebastian Vettel vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Sebastian Vettel közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Sebastian Vettel vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Sebastian Vettel közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Sebastian Vettel vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A Red Bull-Racing ausztrál versenyzőjének is feltűnt az, hogy a többi csapat a mezőnyben átvett néhány aerodinamika megoldást a tavalyi autójukról, az RB5-ről.
Webber magabiztos, jól érzi magát az autóban, de egyelőre nem alkotna véleményt a sebességről.
ark Webber tegnap Jerez-ben elsőként lendülhetett akcióba a frissen bemutatott RB6-os versenygéppel. Egy technikai probléma miatt ki kellett cserélni az autó fő erőforrását (Renault).
Az idő kiesés ellenére Mark 50 kört tett meg a jerez-i aszfaltcsíkon. Az ausztrál pilóta összességében bizakodó.
Mark Webber
A srácok nagyon jó munkát végeztek a gyárban. Jól éreztem magam az autóban. Sajnálatos az, ami az első napon történt. Sok időnkbe telt, mire kicseréltük az autóban a motort. Ez előfordul, még mindig csak a tesztidőszakban járunk.
50 kört tettünk meg a pályán, ami nem rossz, de remélem, hogy holnap aktívabbak leszünk, és száraz idő lesz.
Ugyanazt érzem az idei autónál, mint a tavalyinál. Ez talán nem is meglepő, hiszen ez az autó, a korábbi továbbfejlesztett változata. Miért is dobtunk volna mindent a kukába, ha pár hónappal ezelőtt még egy nyerő autóban ültünk. Természetesen vannak rajta újítások, de ez nem egy teljesen új autó.
Remélem, hogy jó munkát végeztünk, de még mindig lehetetlen megítélni pontosan a sebességet.
Mindenki másolt egy kicsit tavalyi autónkról. Ez Adrian (Adrian Newey, a Red Bull tervezőmérnöke) szakértelmét dicséri.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!