Szeretettel köszöntelek a Sebastian Vettel közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Sebastian Vettel vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Sebastian Vettel közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Sebastian Vettel vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Sebastian Vettel közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Sebastian Vettel vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Sebastian Vettel közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Sebastian Vettel vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
2009 világbajnoka, Jenson Button nyerte az utolsó tesztnapot Jerez-ben. A McLaren-Mercedes pilótája mögött a második helyen Robert Kubica zárt a Renault-val.
A képzeletbeli dobogót Kamui Kobayshi, a BMW Sauber F1 Team japán versenyzője szerezte meg.
Idén a csapatok biztosan nem zárták a szívükbe Jerez-t. Első kollektív tesztjüket Valenciában teljesítették. A valenciai kiruccanás után Dél-Spanyolország felé vették az irányt, ahol finoman szólva sem voltak ideálisak a feltételek.
Természetesen a pálya minőségére nem lehetett panasz, ám az időjárásra már annál inkább.
A Red Bull-Racing ausztrál versenyzője, Mark Webber ezúttal azt mondta, javítaniuk kell a megbízhatóságon.
Webber a megbízhatósági problémák ellenére bizakodó a jövőre nézve.
Érdekes, mert tegnap Mark még úgy nyilatkozott, hogy „különösebb panaszuk” nincs az RB6 megbízhatóságára. Ma az autó ismét megállt.
Mint az utólag kiderült, motorhiba okozta a leállást. A Renault fő erőforrását ki kellett cserélniük a szerelőknek, ami két és fél órájába került a csapatnak.
|
|
A Red Bull-Racing ausztrál versenyzője szerint, amin még dolgozniuk kell, az a teljesítmény.
Webber nagyobb teljesítményre ösztönzi csapatát.
Mark ma Jerez-ben 114 kört futott az RB6-ossal. Annak ellenére, hogy a gép délben megállt, és az elmúlt napokban is történtek hasonló dolgok az autóval, magabiztos.
„A megbízhatósággal nincs különösebb probléma, de a teljesítményen még mindig dolgoznunk kell, mert sosem tudhatod, hogy a másik csapat mit csinál. Jelen pillanatban jó helyzetben vagyunk az első versenyre való felkészülést illetően.” – nyilatkozta Mark Webber.
A Red Bull-Racing ausztrál versenyzője nyerte a piros zászlókkal tarkított utolsó előtti tesztnapot Jerez-ben.
Webber mögött a második helyen Fernando Alonso zárt a Ferrarival, míg a harmadik a bajnoki címvédő, a McLaren-Mercedes MP4-25-öt kormányzó Jenson Button lett.
Nem sokkal 9 óra után kezdetét vette a harmadik jerez-i tesztnap a héten. Elsőként a spanyolok nagy kedvence, Fernando Alonso hajtott a ki a pályára. Az elmúlt két napban Felipe Massa vezethette az F10-est, de most, hogy a kétszeres spanyol világbajnok átvette az irányítást, hatalmas tömeg látogatott a ki a pályára.
Felipe Massa biztos benne, hogy a Red Bull-Racing német versenyzője lesz az egyik fő riválisuk az idei szezonban.
Massa természetesen szólt néhány szót a mai tesztnapról is, mely nem igazán volt ideális számukra az időjárás miatt.
Felipe ma összesen 92 kört teljesített Jerez-ben. Kisebb technikai problémák hátráltatták a csapat munkáját.
A Scuderia elsősorban arra koncentrált, hogy a lehető legtöbb kilométert fussa új autójával, az F10-essel.
Felipe Massa
A mai nap nem volt valami jó a számunkra.
A Red Bull-Racing szerint az RB6-os konstrukció jobban teljesített ma, mint az elmúlt héten.
A mai napon az autót Jerez-ben Sebastian Vettel vezethette.
A mai napot Vettel, és a Red Bull hiba nélkül teljesítette. Vettel 99 kört futott Jerez-ben. Legjobb ideje: 1:22.593.
A német elégedett lehetett, hiszen csaknem fél másodpercet vert a második helyezett Lewis Hamilton-ra.
Ian Morgan, a Red Bull-Racing vezető versenymérnöke
Sok kört tettünk meg, az autó jól viselkedett, és megbízható volt.
A Red Bull-Racing német versenyzője, Sebastian Vettel nyerte a jerez-i tesztsorozat mai napját. Vettel mögött a második helyen Lewis Hamilton zárt a McLaren-nel.
A képzeletbeli dobogó legalsó fokát a Ferrari brazil pilótája, Felipe Massa foglalhatta el az F10-es versenygéppel.
A csapatok február első hetében megkezdték autójuk tesztelését, éles körülmények között. A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) idén még inkább fukarkodott az istállókkal, csupán négy európai tesztet engedélyezett.
A Red Bull-Racing számára egyelőre a legnagyobb feladatot a megbízhatósági problémák kiküszöbölése jelentik.
Az utolsó napon a csapat német versenyzője, Sebastian Vettel ugrott az RB6 volánja mögé.
Vettel az utolsó napon összesen 90 kört teljesített Jerez-ben. Legjobb ideje: 1:21.203. Seb nem teljesen lehet elégedett, mivel a legújabb Red Bull konstrukció ma is megadta magát.
Sebastian Vettel
Összességégben elégedettek vagyunk az autóval. A végére eredményes munkát zártunk az RB6-al, mondom ezt annak ellenére, hogy az időjárás nem volt valami kedvező számunkra.
A Red Bull-Racing német versenyzője, Sebastian Vettel boldog volt, hogy újra autóba ülhetett, és kipróbálhatta az RB6-os versenygépet.
A német versenyző a harmadik tesztnapot az osztrák istálló autójával az ötödik helyen zárta.
Mark Webber után Vettel is lehetőséget kapott a gép tesztelésére. Összesen 59 kört teljesített Jerez-ben. Legjobb ideje: 1:21.783.
Sebastian Vettel
Reggel volt alkalmunk egy kis ideig száraz idő mellett autóznunk. Aminek nagyon örülök, az az, hogy újra autóba ülhettem.
A Red Bull-Racing ausztrál versenyzője, Mark Webber meg van róla győződve, hogy jó irányba haladnak.
Mark hozzátette, jelenleg nagyon nehéz megmondani, hogy ki, hol áll valójában a mezőnyben.
Webber második tesztnapja lényegesen jobban sikerült, mint az első. Mark egy kör híján 100 kört futott a pályán RB6-os autójával. Legjobb ideje: 1:22.043. Ez az idő a kilencedik helyre volt elég.
Mark Webber
Örülök, hogy sikerült jó néhány kört befejeznünk az autóval
Sebastian Vettel-ről mindig is lehetett tudni, hogy mókás figura, nem megy a szomszédba egy kis viccelődésért.
Vettel tavaly is megvillantotta már párszor humorérzékét, ennek szellemében kezdi az idei évet is. A fiatal német sisakja ugyanis gyakorlatilag egy doboz Red Bull lesz.
Ki ne emlékezne arra, mikor Vettel tavalyi versenyautóját „Kate mocskos nővérének” nevezte. Vettel idén is próbálta vidáman indítani a szezont. Ebben pedig az új sisakfestése nyújtott neki segítséget.
A Red Bull-Racing ausztrál versenyzőjének is feltűnt az, hogy a többi csapat a mezőnyben átvett néhány aerodinamika megoldást a tavalyi autójukról, az RB5-ről.
Webber magabiztos, jól érzi magát az autóban, de egyelőre nem alkotna véleményt a sebességről.
ark Webber tegnap Jerez-ben elsőként lendülhetett akcióba a frissen bemutatott RB6-os versenygéppel. Egy technikai probléma miatt ki kellett cserélni az autó fő erőforrását (Renault).
Az idő kiesés ellenére Mark 50 kört tett meg a jerez-i aszfaltcsíkon.
A Red Bull-Racing, lassan szokásához híven leállással vágott neki első kollektív tesztjének Jerez-ben.
Mark Webber autója kora délután állt meg, majd az csak az utolsó percekre lendült ismét akcióba.
Eseménydús napon van túl az osztrák istálló, hiszen ma kora reggel Jerez-ben mutatták be legújabb autójukat, az RB6-ost, amit nem sokkal később pályára is küldtek.
Mark lendülhetett elsőként akcióba az autóval, ám az délután megadta magát.
Több órás kihagyás után Webber visszatért az esős spanyol aszfaltcsíkra, és megtett néhány újabb kört.
A Red Bull-Racing csapatfőnöke, Christian Horner attól tart, ha a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) nem jár el helyesen a motorok teljesítményének kiegyenlítése terén, akkor több gyártó is távozhat a Formula-1-ből.
Horner szerint ez egy igencsak fontos kérdés jelenleg a kategóriában, és a szövetségnek foglalkoznia kell ezzel.
Hosszú hónapok óta állandóan visszatérő vitatéma a motorok befagyasztása. Sokan, többek között Christian Horner is attól tart, hogy egyetlen autógyártó fogja uralni az idényt, és nyeri rendre majd a versenyeket.
Horner szerint, ha az FIA nem lép az ügyben, akkor rövid időn belül újabb gyártók inthetnek búcsút a Forma-1-nek.
A Red Bull-Racing német versenyzője rendkívül határozott, céljai egyértelműek, amit reményei szerint meg is tud majd valósítani idén.
Vettel a tavalyi évhez képest csupán egyet lépne előre.
Sebastian Vettel, és a Red Bull az utolsó előtti versenyhétvégéig harcban volt a világbajnoki címért, végül a Brawn GP, és Jenson Button örülhetett.
Vettel természetesen nagyon csalódott volt, de már maga mögött tudta hagyni a 2009-es kiírást, maximálisan az ideire koncentrálva.
A Red Bull-Racing maximálisan meg van elégedve jelenlegi versenyzőpárosával, nincs tervbe véve az, hogy Kimi Räikkönen Sebastian Vettel, vagy Mark Webber helyére érkezik jövőre.
A csapat főnöke, Christian Horner egyúttal hozzátette, még nagyon messze van a szezon vége.
Kimi Räikkönen a Red Bull osztrák energiaital gyártó céggel kötött szerződést, melynek köszönhetően autót kapott a Citroen junior csapatánál a WRC-ben (Rali-Világbajnokság).
A finn „Jégemberről” már most azt pletykálják, hogy 2011-ben a Red Bull-Racing színeiben tér majd vissza az F1-be.
Nico Rosberg nyerte a jerez-i tesztsorozat első napját Spanyolországban a Mercedes GP W01-es versenygépével. A második helyen a Toro Rosso svájci pilótája, Sébastien Buemi zárt, míg a képzeletbeli dobogó legalsó fokát a német Nicolas Hülkenberg foglalta el.
A Williams fiatal reménysége mögött közvetlen a kétszeres spanyol világbajnok, Fernando Alonso végzett.
A mezőny Valencia után Jerez felé vette az irányt – bárcsak ne tették volna? Már az előzetes időjárás jelentésekből sejteni lehetett, hogy Jerez-ben nem lesz egyszerű a versenyzők élete.
A Red Bull-Racing szóvivője megerősítette, Mark Webber, a csapat rangidős versenyzője hajt először pályára jövő héten Spanyolországban, Jerez-ben.
A négy napos teszt utolsó két napja Sebastian Vettel-é lesz.
A Red Bull-Racing kihagyta az első tesztet, mely a héten került megrendezésre Valenciában. Nincs megállás, a tesztsorozat folytatódik.
A következő állomás Jerez, ahol már a Red Bull RB6-os versenygépe is akcióba lendül.
Először a csapat ausztrál versenyzője, Mark Webber gurulhat ki a spanyol aszfaltcsíkra új munkaeszközével.
Nem sokkal ezelőtt a Red Bull-Racing hivatalosan is megerősítette, február 10-én mutatja be legújabb autóját, az RB6-ost.
Az RB6-ot először Spanyolországban, Jerez-ben fogjálk pályára küldeni a második kollektív teszten.
Az autót a tavaly szezonhoz hasonlóan a német Sebastian Vettel, és az ausztrál Mark Webber fogja kormányozni.
A Red Bull hivatalosan is megerősítette, hogy az ifjú Daniel Ricciardo, és Brendon Hartley lesz csapatuk, és a Toro Rosso tartalékversenyzője.
A két fiatal tehetség számára nem ismeretlen a Formula-1, korábban mindketten tesztelhettek királykategóriás gépet.
A 20 éves ausztrál Daniel Ricciardo tavaly a Brit F3-as bajnokságot nyerte meg. A szintén 20 éves új-zélandi fiatalember, Brendon Hartley legutóbb 2007-ben, az Eurocup Formula Renault 2.0 sorozatban aratott bajnoki címet.
Idén Hartley a World Series by Renault utánpótlás kategóriában próbál majd szerencsét.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu